Naprawy pogwarancyjne
Naprawy pogwarancyjne urządzeń
Świadczymy odpłatne usługi napraw pogwarancyjnych naszych urządzeń.
Przeznaczone do naprawy urządzenie prosimy dostarczyć do najbliższego oddziału lub przesłać bezpośrednio na adres serwisu. Po otrzymaniu urządzenia, skontaktujemy się z Państwem w celu przedstawienia przewidywanego kosztu naprawy.
Po akceptacji kosztów przystępujemy do naprawy. Do przesyłanych urządzeń prosimy dołączyć wypełniony i podpisany formularz przekazania do naprawy.
Formularz
Wypełniony i podpisany formularz przekazania do naprawy należy przesłać w postaci skanu lub zdjęcia na adres naprawy.sklep@merida.com.pl, a oryginał dołączyć do przesyłki.
Do pobrania: formularz przekazania do naprawy
Adres serwisu
Przeznaczone do naprawy urządzenie należy wysłać na adres:
MERIDA Sp. z o.o.
Serwis urządzeń
ul. Żernicka 23
55-041 Tyniec Mały
lub dostarczyć osobiście do dowolnego oddziału spółki MERIDA.
Prosimy pamiętać o przesłaniu formularza na wskazany adres mailowy oraz dopisku na przesyłce "serwis urządzeń", pozwoli to na sprawną obsługę Państwa zlecenia.
Ponadto na adres mailowy zostaną wysłane wszelkie informacje dotyczące naprawy, np. wycena.