logo merida

URZĄDZENIA
I ŚRODKI HIGIENY

Naprawy pogwarancyjne

Naprawy pogwarancyjne urządzeń

Świadczymy odpłatne usługi napraw pogwarancyjnych naszych urządzeń.
Przeznaczone do naprawy urządzenie prosimy dostarczyć do najbliższego oddziału lub przesłać bezpośrednio na adres serwisu. Po otrzymaniu urządzenia, skontaktujemy się z Państwem w celu przedstawienia przewidywanego kosztu naprawy.
Po akceptacji kosztów przystępujemy do naprawy. Do przesyłanych urządzeń prosimy dołączyć wypełniony i podpisany formularz przekazania do naprawy.

 

Formularz

Wypełniony i podpisany formularz przekazania do naprawy należy przesłać w postaci skanu lub zdjęcia na adres naprawy.sklep@merida.com.pl, a oryginał dołączyć do przesyłki.

Do pobrania: formularz przekazania do naprawy

 

Adres serwisu

Przeznaczone do naprawy urządzenie należy wysłać na adres:

MERIDA Sp. z o.o.
Serwis urządzeń
ul. Żernicka 23
55-041 Tyniec Mały

lub dostarczyć osobiście do dowolnego oddziału spółki MERIDA.

 

Prosimy pamiętać o przesłaniu formularza na wskazany adres mailowy oraz dopisku na przesyłce "serwis urządzeń", pozwoli to na sprawną obsługę Państwa zlecenia.

Ponadto na adres mailowy zostaną wysłane wszelkie informacje dotyczące naprawy, np. wycena.